2011. február 9., szerda

Pszichócsemege

Így a hétköznapok megszokott áramlatában keresgélve egy nagyon érdekes honlapra bukkantam, amely számomra rengeteg hasznos, ÚJ információt nyújtott.
Az érdekeltségemet tekintve természetesen pszichológia öntetű, ettől eltérve viszont sok érdekességet és módszeres otthoni tanulási lehetőságet nyújt.
Az internetes tesztek általában nagyon felszínesek és kevés információt adnak szerintem, vagy egyáltalán nem hasznosítható információkat nyújtanak.

Azért is osztom meg, mert ezen a honlapon olyan érdekességeket találtam, mint tanulásmódszertan, nyelvtanulás és real-life készségek fejlesztése. Legtöbb maraton-képzés ingyenes és mindenik végén gyorstesztel lemérheted a teljesítményedet.
Szerintem sok hasznos információt találhatunk, nekem egyik nagyon sokat segített, az

5o billentyűparancs (rákattintással megtekinthető)









A kedvencem:

Az ellazulás 25 módja (rákattintással megtekinthető)







Ha érdekel katt rá a HONLAPra és találd meg azt ami téged érdekel s írd le ha találtál számodra érdekes képzést.

Jó szórakozást!!!
:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése