2011. szeptember 14., szerda

Farm Shop UK

A blogbejegyzések hiányosságai a nyárra foghatóak..teljesen. Ez azt jelenti, hogy számomra az internet és annak csodálatos világa teljesen elavúl a nyári hónapok idejére. Vagy lehet inkább csak átalkul, de mindenképp a lényeg az, hogy ebben az időszakban olyan keveset használom a gépet, hogy néha néha a port le kell töröljem róla :). Mondjuk ezt nem is bánom, hisz sokan vannak, akik a nyarat kihagyják és annyira mélyen beúsznak az internet mély tengerébe, hogy majdnem belefulladnak.
DE mostmár lassan lassan eljön újra a kellemes szeles időszak itt Dél Angliában is, eddig védte az Isle of Wight Bognor Registől a szeleket és hozta a meleget, de itt is kivétel nélkül az angol időjárás ráteszi a kezét a hétköznapokra. Míg otthon még a vénasszonyok nyara 28 - 29 C. fokig nő, itt már megint örvendezünk a 18 - 19- nek. De van nap és van sok sok gyümölcs!!
A farmok mellett elkocsikázol, az almák gurulnak ki az útra. Az országban az emberek elurbanizálódtak és ez által jöttek létre az ugyn. Farm Shop- ok.
A gazdálkodók a gyümölcsöseiket megnyítják a városiak örömére és parkolókat tartanak fennt ahová lehúzhatsz és szabadon bemehetsz a gyümölcsösbe, ott saját magadnak leszedheted a gyümit és majd bizonyos pénzt befizetsz. Tied a gyümi és tied az élvezet :)
Nagyon tetszik nekem ez a Farm Shoppos lehetőség, mert habár Erdélyben is sok a gyümölcsös de én is inkább városi vagyok, nem föltétlenül jártam otthon sem gyümölcsösökbe, inkább a piacon vettem meg. Minden esetre nagyon élvezetes kimenni és járkálni az almafák, a körtefák, szilvafák soraiban, leszedni magadnak.

Másnál már rég, nálam még csak most jött el az első lekvárfözés ideje így találkoztam a Farm Shop ötletével. A világ itt olyan más sokszor, olyan jól esik amikor belekostolok a szilvába és az mégis ugyanolyan ízű, mintha otthon lennék. :)

7 megjegyzés:

  1. A borkán lekvárt a postacímemre várom. :D

    VálaszTörlés
  2. Szilvalekvart mangoert cserebe? na?

    VálaszTörlés
  3. ausztráliába nagyon kivánják a szilvalekvárt.hiányoztál Mesó,jó hogy ismét vagy.Csillu anyuja vagyok

    VálaszTörlés
  4. ezt a meglepetést ! :)én is kaptam mangó lekvárt Aussssziból, így most jön a válasz lekvár :)

    VálaszTörlés
  5. juheeee juheeee, hallod te ezt Csabi?

    VálaszTörlés