2011. március 14., hétfő

MA EGY ÉVE WALESZBEN


A mai napon múlt egy kerek éve, hogy megérkeztünk Waleszbe!!!

Az egy év alatt sok sok szép emléket gyűjtögettünk össze, sok szép pillanat, amit hazalátogatásunk adott segített itt jobban érezni magunkat. A blog írás ötlete azért született meg, hogy a barátaink és a családunk rendszeresen kapjon tőlünk visszajelzést és öröm számomra látni, hogy sokan mások is érdeklődéssel olvassák a sok sok Mesóblábláblát :)



Az egy év alatt 4 1o2-en klikkeltek a blogra, a csúcshónap november volt, amikor 768-an olvasták el a bejegyzéseket. Meglepődtem milyen sok országból tértek vissza rendszeresen olvasók, a legtöbben Romániából (2189), Egyesült Királyság (912), Magyarországról (4o9), Ausztráliából (325) és Egyesült Államokból követték a blogot, de még akadt olvasó Törökországból is (kiváncsi vagyok ki lehet az:) )
Köszi mindenkinek, aki olvas, aki hozzászól, aki nem szól hozzá, aki like-ol, mindez okot és bíztatást ad ahhoz, hogy továbbra is írogassak!!!










10 megjegyzés:

  1. A 4102 klikknek kb feléért én vagyok a felelős, hehhe...
    Boldog évfordulót, és nem tudom, kívánjam-e, hogy még sok hasonlót, mert szeretném, ha egy kőhajításnyival közelebb lennétek... és ezt Andris is aláírja. :D

    VálaszTörlés
  2. :D köszi tojásom!Jólesik, amikor ilyeneket pötyörészel!!!, ha hasonló, akkor tuti közelebb valahol, mindenesetre nem messzebb :))

    VálaszTörlés
  3. Boldog évfordulót, Mesó!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. ...önzőtojásnak lelke némileg megnyugodott vala... :D

    VálaszTörlés
  5. SZIO MESOKAM...HAT ORVENDEK HOGY IGY KOVETHETEM AZ ELETED,HISZ SOHASEM FELEJTELEK EL, FOLEG A SZEMUVEGED NEM:-)AZT SOHA!!!
    UDV.NEKED ES SOK SOK PUSZI,CSILLA

    VálaszTörlés
  6. Jaj de megleptél Csilla:)) Nagyon sok puszi, ha a szemügét megtalálom esküszöm elküdom neked!

    Köszi Cshillus, mi nekunk is telik a zidő..:)

    VálaszTörlés
  7. Jaj de jo lesz mar szemum:-)hogy vagy?vagytok?
    olyan jokat es hasznosakat irsz, beleolvasgattam ma, kivallo tehetseg rejlik benned...sok embernek fogsz meg oromet okozni...nekem is egyben!
    csak igy tovabb!
    Ja amikor jartok meg Olaszorszag kornyeken, latogassatok meg!orulnek neki!

    VálaszTörlés
  8. Most néztem meg...így már tudom, jaj és be közel voltál!!

    VálaszTörlés
  9. az uh.ro mennyire segitett ebben, marmint az olvasottsagban?

    VálaszTörlés
  10. az UH és a FACEBOOK vezet első helyen :) most látom lett CSH is!

    VálaszTörlés