2010. december 14., kedd

Sosem ízlett lekvár még ennyire!!!

A December 14-et a meglepetések napjának nyílvánítom ezennel. A világ kükönböző végeiből kaptam ajándékokat! Minden egyes nap, amikor levelet találok a postaládámban boldogsággal tölt el, mert minden egyes alkalommal segít otthonosabban érezni itt Waleszben magam és a szeretet érzésével tölt fel így szebbé válnak a napjaim.

A mai napon egyszerre kaptam két világrészről meglepetést, mindkettő a világ különböző sarkából, az egyik Egyiptomból, a másik Ausztráliából érkezett. Ezt a két büszkeségemet megkell mutassam nektek is. Az első NAGY meglepetésem egy jó poénos elszólásból született, amikor Cshillus barátném mangó lekvárt főzőtt székelymódra Ausztraliában és én elszóltam magam, hogy "be megkostólnám én azt". Ő hamar szavamon fogott és hihetetlen, ezennel valóra vállt: IME A LEKVÁR AUSZTRÁLIÁBÓL!!

Ma érkezett, egyenessen Ausztráliából csak nekünk. Ő csinálta és én innen a világ másik végéről azt mondhatom, hogy: "Jaj de finom, nagyon jól sikerült" és sosem kaptam ilyet Karácsonra és még sohasem ízlett még lekvár ennyire:D:D:D. Igy nyílvánosan is, köszönöm szépen a személyreszóló ajándéknyalánkságot. Muuuaaaahh!!!

A másik meglepetésem egy pipa, amit az egyik kollegám hozzott egyiptomi utazásából, így bővült az egyenlőre szűkös de nagyrabecsült pipagyüjteményem:). Nekem is mint mindenki másnak van egy álmom, nekem az egyik nagy álmom, hogy a jövendőbeli lakásomban legyen egy szép pipakollekcióm, különlegesebbnél különlegesebb, szebbnél szebb, ezúttal van egy, ami azért különleges, mert otthonról hoztam magammal (középső), egy másik, ami miniatür müködőképes kis bébipipa és ezutóbbi, ami számomra jött Egyiptomból (balról).

Így most hátradőlök és kényelmesen heverve az othhonunkban csodálgatom az ajándékaimat...



Vigyázzatok mit kívántok, mert valóra válhat :))))Köszönöm:)



2 megjegyzés:

  1. Kedves Mesó, csodajó napod lehetett és még sehol sincs Karácsony:)
    Örülünk, hogy örülsz!

    puszi, CsCs

    VálaszTörlés
  2. Jaja, foleg hogy eloszor valamiert marcius került a blogba december helyett...lehet az ok, hogy majnem ejjel irtam:D?

    VálaszTörlés