2010. december 30., csütörtök

Karácsonyi Film toplista



Már a karácsonyi feeling lassan elmúlt, és mivel mindenkinek jelent a karácsony valamit, én is kerestem az idei érdekességeket. Nekem tudtam ebben az évben egy nagyon csendes és nyugalmas karácsonyom lesz. Előszőr ezzel nem tudtam mit kezdeni, hisz megvagyok szokva azzal, hogy a karácsonyom legalább három helyszínen játszik, rokonságról rokonságra járással, üdvözléssel.
Aztán a boltokban járkálva jöttek szembe velem a DvD-k ezrei és rájöttem, valami olyat kell tennem ebben az évben karácsonykor, amit a sok odavissza futások miatt kihagytam majdnem minden évben: karácsonyi filmeket megnézni!! Megnéztem egy csomó új és régi karácsonyi filmet, amire az utóbi tíz évben egyáltalán nem tudtam rendesen időt szánni.

Szóval berúgtam a popcorncsináló lábosom, bevásároltam rendesen pepsziből és mozit varácsoltam az otthonunkból:). Zsolti talán az elején nem igazán tudta miért vagyok így rákattanva a filmnézésre, de aztán ő is belejött.

A 2o1o-es karácsonyi toplisám: :D

1. A Christmas Carol (1984-es változat)



2. Nanny McPhee (2oo5)












3. Jack Frost (1998)


4. Charlie és a Csokigyár (2oo5)





5. Grinch (2ooo)





















2 megjegyzés: